2011. június 8., szerda

Minden embert te hívsz be az életedbe...

Szeretettel ajánlom neked kedves halev!

Sokat olvastam arról, hogy vannak emberi testben is angyalok….soha nem találkoztam még velük. Még az igazi angyalokat sem merem megpillantani, annyira nincs bennem kép, hogy milyenek lehetnek…ennélfogva nem mutatják meg magukat, nehogy megijedjek…..egyszerűen csak megérzem, ahogy a láthatatlan beleszövi magát a jelen pillanatomba…
Megsimogatnak, bizsergek és átjár valami óriási és elementáris szeretet, vagy éppen nem tudok megszólalni..esetleg sírni kezdek… Én így érzékelem őket….
De tegnap egy igazi angyallal találkoztam, férfi testben. Nem tudom, hogy így született-e vagy egyszerűen végigjárta poklai útját, hogy felismerje a küldetését, vagy csupán szükségem volt egy jó barátra, aki ő volt.
Rádöbbentem, hogy az ember, aki saját magában megtalálja a szeretet mélyben élő magját, ugyanolyan erővel bír, mint az angyalok, akik láthatatlanul körbelengenek és magas frekvenciájukkal tisztán szeretnek. Ráéreznek a szükségleteidre és megsúgják a válaszaidat. Így kristályosodik ki bennünk az a földi lény, aki séta és kávé közben egyen adásban közvetíti a mennyei adót a te számodra itt a földön.



Tisztában vagyok vele, hogy mindannyian fontos részei vagyunk az égi fogaskerekeknek, hogy a gépezet súrlódásmentes működjön….de ez a játék nagyon is emberi és ösztönös volt számomra egészen idáig, sok buktatóval és fizikai és érzelmi arculcsapásokkal. Jó néhány éve próbálok "felébredni", vagyis letisztulni a társadalmi és családi és egyéb konvencióktól, félretolni a félelmeket és a szívem szavai szerint élni. De tudom, hogy gordiuszi csomók voltak még életem több fontos színterén. Pedig...szeretünk, oldódunk, emelkedünk, folyamatosan..
Amikor belép az amúgy szimpla kis hétköznapjaidba egy ilyen jó barát...azért mindig elgondolkodom, hogy mennyire szeretve vagyunk...vagy csak önmagamat szeretem ennyire?
Angyalom és segítőm volt…..Így valahogy, hogy képi és fizikai formában sétált mellettem így el tudom képzelni milyen lehetett a bibliában amikor Máriának megjelentek emberi alakban és elmondták, hogy úgy fog fia születni, hogy nem érinti meg Józsefet.Érdekes, hogy eddig ezt sohasem hittem el.

Szóval hosszú és mély beszélgetéseink olyanok voltak, mintha tényleg az ötödik dimenzióban dumálnánk egy láthatatlan burokban, ketten…egy tó partján. Megszűnt minden zaj, az idő és bármilyen kívánság vagy vágy…..Kb.4 olyan mély felismerésre jöttem rá a kapcsolatunk alatt..ami kvantumugrást eredményezett nálam és sokkal szabadabbá tett…és még kávéztam is mellette…Csomóoldás:) Vannak olyan szituk,- gondolom mindenkinél, -amiket nem egykönnyen oldunk meg, hanem csak forgunk-pörgünk saját magunk körül, hosszú ideig, na ilyenkor jön jól egy angyali baráti segítség, mert bele lehet ragadni. Hiába mondják, mindig visszacsúszol....ugyanoda.
Nem véletlenül találkoztunk….és ami a legfurcsább, hogy ahogy elérkeztél a saját kérdéseid megoldásához, kibontasz és kihámozol egy problémát....egyszerűen tovább állnak, a küldetés kipipálva...…oda ahol hallják, hogy szeretni kell…………mint az angyalok....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése