2011. június 22., szerda

A karma

Sokan sokfélét írtak már erről a minden embert sejtszinten mozgató és rángató erőről, ami annyira megfejthetetlenül misztikus, mégis egész életünk minden színterét megmagyarázhatatlanul befolyásoló valamiről, amit a mi nyugati kultúránkban karmának nevezünk.
Jómagam is csak olvastam, faltam a sok irodalmat, tágítottam a fejemet, hizlaltam az intellektusomat, amíg szembe nem jött velem a saját karmám, és a bőrömön nem éreztem hatalmas súlyát. Kiló számra cipeljük a megfejthetetlen szövedékeket kapcsolatainkban, munkáinkban és gyerekeink nevelésében, a hobbijainkban és az utazásainkban. Olyan mintha egy marionett báb lennél és ezek a láthatatlan kötelek húznak, vonnak, tologatnak, és te csak kapkodod a fejedet, hogy hol is vesztettem el a fonalat, mert ez már nem is én vagyok.
A karma, nem az életfeladatod, amiért ide jöttél és nem is a fokozatosan felismert kényszereid, félelmeid, mert ezek a te leckéid, amiket saját fejlődésed érdekében állítottál be a képbe, a karma a régi energia utolsó nagy dobása ebben az életedben, a kiegyensúlyozás megtétele a fizikai és a mentális, érzelmi és szellemi síkokon. Az adok-kapok törvényének levetülése, amely ebben az új tudatosságban már nevetségesen is hangzik. Volt idő, amikor egy- egy tévedésedet, illetve hibádat egy egész életen át egyensúlyoztad, nem volt más lehetőséged, a pofonokat vissza kellett kapnod, és adnod. Így volt igazságos és így volt meg az egyensúly. És most olyan időket élünk, hogy a mai indigó gyerekek karma nélkül születnek, nincsenek sejtszinten kódolt irányvonalaik, teljes egészében átlátják azt amit mi nem is tudunk elnevezni igazán, a globális tudatszint-emelkedést.
Igen, ráláttam a szőnyeg alatti mikro szövedékekre, amikor a környezeted rökönyödve kérdezi, hogy miért , és hozzád ez nem illik és hogy nem vagy önmagad, ha ezt és ezt teszed. Na ez a karma, amikor megmagyarázhatatlanul beleolvadsz egy fényévekre lévő pasiba évekig, és amikor felébredsz megkérdezed önmagadtól, mi a fenét keresek én itt? Dolgotok volt, egyensúlyoztál és aztán összepakolsz és lelépsz. A karma pedig beteljesítette a feladatát, megadtad és megkaptad, és semmiről nincs tudomásod, pedig a szőnyeg alatti szállak eltűntek, a küldetés teljesítve, és hirtelen olyan nagyot fordul minden körülötted, mintha most keltél volna fel a „csipkerózsika álmodból”. Karma nélkül haladhatsz tovább. A nélkül a hajtóerő nélkül, ami a mai indigó tinédzserekben egyáltalán nincs jelen.

1 megjegyzés:

  1. "A karma egy régi lineáris rendszer, ami rajta ül az emberiségen és eléri, hogy az egyed úgy érezze, meg kell tennie ezt vagy azt. Esetleg ez vagy az kell, hogy legyen belőle mindez egy olyan energiának felel meg, amelyik sejt-szinten kommunikál vele és belekényszeríti egy valóság-barázdába.

    Vannak olyan Emberek, akik egy elkülönült nyomvonalon kezdik az életüket és ezen haladnak végig, az utolsó leheletükig, azt gondolva, hogy ez az egyetlen lehetőségük. Egész életükben egy egyenes vonalon haladnak és nem fogják fel, hogy egy kvantum-tudatossággal akár meg is állíthatják a vonatot, ha akarják! Meg is fordíthatják, ha úgy akarják. Hosszabb ideig élhetnek, ha úgy akarják. Mindezek a dolgok a kvantum-gondolkodás eredményei."

    Engem ez a gondolatsor fogott meg a legjobban Kryontól.

    VálaszTörlés