2011. szeptember 14., szerda

A bőség, vagyis a pénz, mint energia bevonzása.



A társteremtés definíciója: olyan teremtés, melynek során belső Szellemi magotok révén megváltoztatjátok realitásotokat - helyzeteket és szinkron eseményeket teremtve, melyek által eljuthattok olyan területekre, ahová egyébként nem juthattatok volna el. A társteremtés maga a spirituális rezonancia. /kryon/

Na, ja gondoltam, de hogyan fogok én ebből cipőt venni és vacsorát a srácoknak. Én teremtem meg a saját valóságomat, és vonzom be a lelkem szükségleteit. Állandóan a társas kapcsolatok jutottak eszembe, hiszen a harmóniát leginkább az emberi kapcsolatainkon tudjuk lemérni, főleg, hogy jelenleg nőből vagyok és két fiúcskát nevelek. Természetesen a körülöttem lévő lelkekkel kezdtem el rendezni a dolgaimat, felismeréseim a sötét részeim kipucolását kezdeményezte, és ahogy raktam ki magamból a szennyeződéseket, karmikus köreim alatt rám rakódott negatív energiamintákat úgy rendeződtek a kapcsolataim is körülöttem. Érzékenységem és lelkem motivációja mindig is az emberekhez kötődött.
Amikor is elérkezett az energia pénzre vonatkozó leckéje a számomra. Sosem voltam nagyravágyó, de szűkmarkú sem, hiszen ha valaki szereti az életet és benne minden jót, az igazából nem az ego börtönéből tekint ki a világra. Felfogtam és éltem a szívközpontú valóságomat és arra mentem, amerre kellett. A vágyaim általában a minimál szükségleteimre korlátozódtak, és ha volt pénzem az is jó volt, ha nem az is. Mondhatnám ezen a terülten rendesen sodródtam, a körülmények és az engem ért hatások szeleiben. Nem voltam tudatos. Azt gondoltam, mindig volt és mindig lesz is, kevés vagy sok mindegy.
Azt olvastam az önmagunkhoz vezető út, egyáltalán nem lineáris, nem úgy megy a tapasztalás és tanulás mint az iskolában, osztályról osztályra, mi választjuk meg a sorokat, amik a lelkünkre a legmegfelelőbb módon hatnak. Nem is gondoltam volna, hogy ez mennyire igaz.
Emberi kapcsolataink kitisztulása után letisztul az itt eltöltött időnk igazi okainak vonala. Már nincsenek játszmák, drámák és csüggedés, nincs akarom és leszarom, egyszerűvé és üressé válik a légkör, megjönnek a tiszta infók a lélek valóságos motiváció, hogy miért is inkarnálódott éppen most és éppen ide.
Ha megvan az életcél és a bátorságod hozzá hogy felvállald, megnyílnak az ajtók is amelyek oda vezetnek, és betoppannak a kreatív eszközök és emberek a megvalósításához. És eljött a pénz ideje is. Ahogy érzed hogy a helyeden vagy, elindul a pénz mint energia tiszta és bőséges áramlása, pont a lelked szükségleteinek megfelelően. Nem görcs és nem akarás révén, nem színes lufiként, vagy rózsaszín álomképben, észre sem veszed és mindig mindenre elegendő anyagi eszköz áll rendelkezésedre.
Nálam a munkám által adott öröm, olyannyira boldoggá tett, hogy még a heti rendszerességgel szokásosnak mondható csajos shoppingolás is elveszítette a rám gyakorolt igen erős hatását. Az energia elindult köztem és az univerzum között, beálltam a helyemre, ahhoz, hogy ez így is maradjon. Kioldódott a sodródás és a pénz, elveszítette az emberekre és rám gyakorolt nyomasztó és egyben vágyakat keltő hordozóerejét. Megszűnt a szükséglet elv és a pénz, mint energia részt vesz az életem teremtési folyamatában.

A társteremtés maga a spirituális rezonancia.

2 megjegyzés: